Att handla med småbarn ..

2012-01-21 @ 21:03:00
Häromdagen när Tova var på dagis så passade jag och S på att åka iväg och storhandla . Det brukar gå hur bra som helst att ha med Tova för hon får alltid köra en egen vagn och hon plockar på sig det hon vill ha (och eftersom S är en sån mes så köper han alltid allt hon lagt i också . även om det är saker vi inte ens äter/behöver , man han tycker att Tova är så gullig så han kan inte säga nej eller lägga tillbaka :))

Men nu när vi var själva .. Herregud , det var lugnt och ingen stress . För Tova är ju ändå sjukt snabb och sticker iväg med vagn och allt , så man är ju inte helt avkopplad när man handlar . Sen vill man ju gärna hålla sig till en affär för att slippa böka med henne , men den här gången så åkte vi runt överallt ! Låter säkert som en skitlöjlig sak , men ni med barn är nog med på vad jag menar .. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <