Bilder 120113

2012-01-13 @ 21:46:19
När Tova hade sovit klart så åkte lilla familjen iväg och storhandlade . När vi kom hem så var det hopp ner i nya onepiecen som mormorn hade köpt åt henne , och sen var det 110 % Tova som gällde . Så himla skönt att bara strunta i alla måsten och bara fokusera på att leka och koppla bort t.ex den där dryga disken som måste diskas .

 

 

 

mikaela

åh tack :)

Jätte fina bilder på eran lilla skrutt. Jag hoppas att allt har gått bra med inskolningen på dagis? Snart är vi också där och håller mina fingrar och tår för att det ska gå bra.

2012-01-13 @ 22:21:51
URL: http://hallontuttar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <