Bill & Bull , eller släkten är bäst .

2012-01-21 @ 19:35:05
Godkväll ! :)

Tova har precis slocknat efter en heldag med släkt som är på besök , så nu tänkte jag passa på att ordna lite bilder ! De mesta är på Tova och Nova (som bara är sex veckor äldre än Tova) för de var så roliga idag . Det Tova gjorde , det gjorde Nova och så tvärtom . HELA dagen ! :)

Två trötta tjejer med sina snuttefiltar som det sprang runt , runt , runt med .

 

Det var viktigt att båda fick en varsin låda ..

 

Springa runt med en varsin låda .

 

Sen har vi alla tre - Nova , Amber och Tova . Nova och Amber är ju mina kusiner , så det är ju egentligen Tovas kusinbarn , men det känns så tråkigt att säga så vi hade lite funderingar på vad man kallar just "kusinbarn" . Men de är "småkusiner" hos oss iaf :)

Nu ska jag bara njuta av lugnet , Tovan sover ju som sagt och S är iväg och jagar med en kompis .

(det är inte medvetet valt att de har likadana tröjor och filt , haha)

mikaela

haah långkallingar är ju det bästa som finns :D



Vilka söta barn, det är roligt att se hur dem leker tillsammans och ska göra samma saker :)

2012-01-21 @ 20:53:00
URL: http://hallontuttar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <