Dagisdag sju ..

2012-01-18 @ 10:15:29
Idag var det blandade dagiskänslor för Tova (och mig) . Hon pratade om dagis hela morgonen , hade bråttom iväg , slet av sig kläderna när vi kom fram . Sen vände det . Hon blev såå mammig , ville inte göra någonting alls själv och blev ledsen för allt . Då blev jag orolig över att hon anses som "jobbig" och arg , men fröknarna var så lugna så tack vare dem är jag fortfarande gråtfri ! :)

Vi gjorde morgon här hemma vid halv sex , så kan tänka mig att hon var bra trött . Vem vet , kanske kommer tillbaka och ska hämta en liten sovandes tjej ? Nej usch , städa lite och få tankarna på annat för den här morgonen kändes inte så rolig alls ..
Cissi

Jag tycker att det låter som att det går hur bra som helst för Tova. Men jag förstår hur jobbigt det måste var när hon blir ledsen. Men allt kommer gå kanon bra

2012-01-18 @ 15:36:04
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <