Det har blivit rätt mycket nu va ?

2012-01-23 @ 16:00:00
Ja , lite mycket dagisprat kanske och helt ointressant för er ? Men det får ni ta , snart hör det in i vardagen hos oss så då behöver jag inte bearbeta det lika mycket .

Men förutom dagisinskolning och jobb , så är det inte så jättemycket intressant som händer just nu .. Skulle kunna visa lite nytt Tova har fått , men nää .. Känns inte så roligt just nu . Men något som jag tycker är kul är att vi fick årsbesked på Tovas fond idag (doppresent från morfar) Hon kommer ha det gott när hon blir 18 kan jag ju säga . Förutom att det sätts in pengar där på födelsedag/jul/namnsdag/bara ändå , så sätts barnbidraget in där . En rätt enkel grej att göra för sina barn tycker jag !

En annan grej är att jag har fått för mig att Tova ska få en katt för att hon är så duktig på dagis . Har hittat en svart liten långhårig sötnos som är redo för att komma till oss första mars . Meen , S är inte helt med på det . Försöker deala med att han slipper byta blöjor på ett år osv . Så vi får se , Tova och jag röstar iaf ja ! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <