Fodrat galonställ vs. skalkläder .

2012-01-12 @ 12:57:40
Haha , det var inte enkelt att ordna med regnkläder inte ! Nu kom man ju till frågan: galon eller skal ? Var tvungen att googla om folk tycker att fodrat galonställ eller skalkläder är bäst när det är regnigt men ändå kallt och det blev jag inte så mycket smartare av . Det är nästan 50/50 på vad folk tycker är bäst . Jag själv är inne på skalkläder eftersom det är vad vi har haft hela hösten (lager på lager) och det trivs jag jättebra med . Så det får nog fortsätta vara skal i den här familjen . Tänk att något så enkelt kan vara så svårt :)

Vad använder ni till era barn ?

klick.

Det blir ett par svarta skalbyxor från polarn ! Sen ska jag hitta ett par billigare som får användas som extrabyxor .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <