Mobilblogg - Jag har sagt det förr och säg...

2012-01-24 @ 21:57:22

Mobilblogg - Jag har sagt det förr och säger det igen , vilken underbar familj jag har . Hade lite jobb inbokat nu ikväll (en timme) , men trodde inte att jag skulle hinna fixa det för Tova har åkt på feber och S jobbar . Då kommer världens bästa mormor och sitter med en varm , sovandes Tova på sitt bröst hela kvällen . Tack ! Hann både städa undan och jobba lite , så morgondagen är det bara mys och kurering med Tova som gäller . Nu ska jag krypa ner bredvid mitt lilla element . Godnatt !

Anonym

Gjorde jag så gärna så!Det är inte ofta det lilla trollet sitter still så man får passa på när hon är febrig =)Jag får ju mycket hjälp av er!<3

2012-01-24 @ 22:04:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <